«АБ ОФІС» – програмний продукт, створений для підвищення ефективності роботи керівника, менеджера, бухгалтера Вашої компанії.

За допомогою «АБ ОФІС» Ви можете легко і швидко впоратися з усім діапазоном офісних робіт: від друку поштових конвертів до створення повного балансу підприємства, включаючи комплект всіх необхідних нормативних документів.

Встановивши «АБ ОФІС», Ви отримуєте:

  • Оперативний облік товарів, послуг, грошових коштів

  • Кадровий облік, включаючи зарплату та підзвітні кошти

  • Облік партнерів Вашого підприємства, як юридичних, так і фізичних осіб, а також баланс взаєморозрахунків з ними

  • Довідники географічних та адміністративних одиниць, телефонів, банків

  • Повноцінний бухгалтерський, оперативний та податковий облік з автоматичним формуванням необхідних документів та державної звітності безпосередньо з програми

  • Різноманітні звіти, що полегшують прийняття рішень

  • Контроль дій персоналу

  • Облік виробничої діяльності з точним підрахунком собівартості продукції, виходячи із собівартості сировини, матеріалів і комплектуючих

«АБ ОФІС» орієнтований на мережеве використання та дозволяє легко підключати до єдиної бази даних до 25 комп’ютерів. Існує можливість синхронізації роботи головного офісу та різних підрозділів. Це особливо важливо для узгодженої роботи Вашої компанії з філіями з інших міст. У програмі передбачена можливість ведення декількох баз даних з автоматичним обміном даними між ними, що значно полегшує управління декількома підприємствами одночасно. У програмі організовано зручне і швидке підключення фіскальних реєстраторів, сканерів штрихкодів, друк цінників для Вашого торгового залу.

Існують готові рішення для організації обліку в аптеці, кафе-ресторані, автосервісі. При необхідності програма «АБ ОФІС» може бути перебудована з урахуванням специфіки Вашого підприємства. «АБ ОФІС» – продукт, з яким легко і зручно!

Ціни на програму “АБ Офіс”

Передача права на використання стандартної конфігурації «АБ ОФІС» 4.0
Кількість користувачів 1 2 3 4 5
2100 3600 5100 6600 8100
Передача права на використання додаткових ліцензій
Додаткова ліцензія для 1 клієнта 1500 Не залежить від кількості раніше придбаних ліцензій
Однокористувальницька базова версія
Однокористувальницька базова версія 1200 Не залежить від кількості раніше придбаних ліцензій
АБ Торговий Агент
Передача права на використання ліцензії для одного КПК 2000 Залежить від кількості одноразово придбаних ліцензій. Без вартості послуг з налаштування модуля на КПК.
Передача права на використання додаткових модулів
Модулі, які доповнюють стандартну конфігурацію
«Виробництво» 2100 Вказана вартість одного модуля. Підтримуються всі можливості стандартної конфігурації.
«Мінімаркет» 3000
«Алкогольний збір і тара» 2100
«Автосервіс» 2100
«Фармакологія» 2100
«Ресторан» 3000
”Давальницька сировина” 2100
”Імпорт” 1920
«Експорт» 1920
«Договірні поставки» 960
«Гарантійні талони» (Входить до складу модуля Виробництво) 1440
”Товарно-транспортна накладна” 1920
Бухгалтерські модулі
«Облік кадрів і зарплата» 1000 Вказана вартість одного модуля. Підтримуються всі можливості стандартної конфігурації.
«Податкова звітність» 1000
«Основні засоби / фонди» 500
”Авансовий звіт” 500
Модулі взаємодії
«Синхронізація даних» – для організації роботи територіально розділених офісів 2496 До кожної з програм може бути підключено необхідну кількість додаткових модулів
«Сервер друку» – для друку на матричних принтерах 2496
«Обмін даними» – для копіювання документів між базами даних 1500
«Робота з фіскальними реєстраторами» 1200
«Клієнт-Банк» 600/1200