«АБ ОФІС» – програмний продукт, створений для підвищення ефективності роботи керівника, менеджера, бухгалтера Вашої компанії.

За допомогою «АБ ОФІС» Ви можете легко і швидко впоратися з усім діапазоном офісних робіт: від друку поштових конвертів до створення повного балансу підприємства, включаючи комплект всіх необхідних нормативних документів.

Встановивши «АБ ОФІС», Ви отримуєте:

  • Оперативний облік товарів, послуг, грошових коштів

  • Кадровий облік, включаючи зарплату та підзвітні кошти

  • Облік партнерів Вашого підприємства, як юридичних, так і фізичних осіб, а також баланс взаєморозрахунків з ними

  • Довідники географічних та адміністративних одиниць, телефонів, банків

  • Повноцінний бухгалтерський, оперативний та податковий облік з автоматичним формуванням необхідних документів та державної звітності безпосередньо з програми

  • Різноманітні звіти, що полегшують прийняття рішень

  • Контроль дій персоналу

  • Облік виробничої діяльності з точним підрахунком собівартості продукції, виходячи із собівартості сировини, матеріалів і комплектуючих

«АБ ОФІС» орієнтований на мережеве використання та дозволяє легко підключати до єдиної бази даних до 25 комп’ютерів. Існує можливість синхронізації роботи головного офісу та різних підрозділів. Це особливо важливо для узгодженої роботи Вашої компанії з філіями з інших міст. У програмі передбачена можливість ведення декількох баз даних з автоматичним обміном даними між ними, що значно полегшує управління декількома підприємствами одночасно. У програмі організовано зручне і швидке підключення фіскальних реєстраторів, сканерів штрихкодів, друк цінників для Вашого торгового залу.

Існують готові рішення для організації обліку в аптеці, кафе-ресторані, автосервісі. При необхідності програма «АБ ОФІС» може бути перебудована з урахуванням специфіки Вашого підприємства. «АБ ОФІС» – продукт, з яким легко і зручно!

Ціни на програму “АБ Офіс”

Передача права на використання стандартної конфігурації «АБ ОФІС» 4.0
Стандартна конфігурація 3000 Сервер + 1 робоче місце
Передача права на використання додаткових ліцензій
Додаткові робочі місця 1 5 10 Не залежить від кількості раніше придбаних ліцензій
2100 9450 17850
Однокористувацька базова версія
Однокористувацька базова версія 1800 Не залежить від кількості раніше придбаних ліцензій
АБ ОФІС “Щасливий підприємець”
Щасливий підприємець 400 Не залежить від кількості раніше придбаних ліцензій
АБ “Торговий агент”
Передача права на використання ліцензії для одного КПК 2500  Залежить від кількості  ліцензій, що придбаваються одноразово. Без вартості послуг по впровадженню модуля на КПК.
Передача права на використання додаткових модулів
Модулі, які доповнюють стандартну конфігурацію
«Виробництво» 3000 Вказана вартість одного модуля. Підтримуються всі можливості стандартної конфігурації.
«Мінімаркет» 4200
«Алкогольний збір і тара» 2100
«Автосервіс» 3000
«Фармакологія» 3000
«Ресторан» 4800
”Давальницька сировина” 2100
”Імпорт” 2400
«Експорт» 2400
«Договірні поставки» 1200
«Гарантійні талони» (Входить до складу модуля Виробництво) 1500
”Товарно-транспортна накладна” 1920
Бухгалтерські модулі
«Облік кадрів і зарплата» 1400 Вказана вартість одного модуля. Підтримуються всі можливості стандартної конфігурації.
«Податкова звітність» 1400
«Основні засоби / фонди» 700
”Авансовий звіт” 700
Модулі взаємодії
«Синхронізація даних» – для організації роботи територіально розділених офісів 3000 До кожної з програм може бути підключено необхідну кількість додаткових модулів
«Сервер друку» – для друку на матричних принтерах 2496
«Обмін даними» – для копіювання документів між базами даних 2100
«Робота з фіскальними реєстраторами» 1200
«Клієнт-Банк» 600/1200

Додаткова інформація:

Програма «АБ ОФІС» 4.0 встановлюється на будь-яку кількість робочих місць. По мірі необхідності користувачі можуть докупити клієнтські ліцензії та додаткові модулі.
Для користувачів мережевої версії більше 5-ти клієнтів рекомендується придбавати Microsoft SQL Server 2008 R2.
Однокористувацька базова версія включає в себе повний функціонал «АБ ОФІС» 4.0, крім одночасної роботи з базою більше одного користувача. Немає можливості придбання додаткових ліцензій. Безкоштовне Ліцензійне обслуговування програми здійснюється протягом 3 місяців з моменту придбання.

Умови обслуговування зареєстрованих клієнтів програми «АБ ОФІС» 4.0

Безкоштовне ліцензійне обслуговування програми здійснюється протягом 12 місяців з моменту придбання. Після закінчення гарантійного терміну, користувачам надається можливість вибрати необхідний пакет послуг та укласти договір про подальше платне обслуговування. Не стосується однокористувацької базової версії.